چه اتفاق خواهد افتاد اگر بیمار از بیماری مرحله 5 کلیه امتناع دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه اتفاق خواهد افتاد اگر بیمار از بیماری مرحله 5 کلیه امتناع دیالیز

چه اتفاقی می افتد اگر بیمار بیماری مرحله 5 کلیه دیالیز خودداری؟ در واقع، بیماری مرحله 5 کلیه نیز به عنوان مرحله پایان بیماری کلیه شناخته شده، آن را یک بیماری تهدید کننده زندگی است. اگر افرادی که در این مرحله هستند امتناع دیالیز بدون در نظر گرفتن دیگر درمان های جایگزین، زندگی خود را در معرض خطر باشد.

چه اتفاقی می افتد اگر بیمار بیماری مرحله 5 کلیه دیالیز خودداری؟

دیالیز می تواند کمک به بیماری کلیوی زندگی بهتر تخلیه آن سموم اضافی ANS زباله به خارج از بدن، یک بار بیمار بیماری کلیوی رد مصرف آن، آن دسته از سموم اضافی در بدن تجمع می یابد و منجر به علائم و عوارض بیشتر و بیشتر. سپس، بیمار بیماری کلیوی در معرض خطر زندگی بالا است.

چه درمان های جایگزین می تواند کمک به بیمار بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند؟

پیوند کلیه یکی از روش های درمانی موثر ترین درمان بیماری های کلیوی است، پس از آن که بیمار را به این عمل، تمام کسانی که مشکلات ناشی از کلیه های آسیب دیده ناپدید خواهد شد. اما هنوز یک سوال این است که این کلیه جدید ممکن است دوباره شکست مواجه است، بنابراین برای افرادی که از این عمل آنها باید توجه بالا به آن پرداخت وجود دارد.

به جز پیوند هستند، نیز وجود دارد برخی از داروها چینی را می توان جایگزین دیالیز. آنها می توانند از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک به مردم بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز.

طب چینی از جمله پای حمام درمانی، کامل حمام درمانی، داغ فشرده سازی درمانی و برخی از درمان های دیگر، با یکدیگر همکاری می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. در چنین راهی، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و کسانی که علائم ناشی از عملکرد پایین کلیه به تدریج ناپدید خواهد شد.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد درمان بیماری مرحله 5 کلیه یا دیالیز داشته باشد، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: